Техконсалт Україна
Експерт технічного консалтингу
Сучасний рівень ринкових стосунків вимагає від виробника продукції і постачальника послуг не лише забезпечення відповідності вимогам, встановленим для його продукції і послуги, але і гарантії стабільності, а також надійності в його зобов’язаннях перед споживачем. Конкуренція змушує виробників завойовувати довіру своїх споживачів, а також прагнути передбачити їх вимоги і очікування.
Останніми роками склалася практика, при якій основним критерієм надійності постачальника продукції або послуг є наявність у нього ефективно працюючої системи управління (менеджменту) (далі – СМ), побудованої на основі вимог стандартів Міжнародної організації з стандартизації ISO (International Organisation of Standartization). Головною метою ISO є гармонізація інтересів виробників і споживачів, а також розвиток міжнародної координації з об’єднання промислових стандартів.
Основними стандартами ISO є: